krossa alla fönster

























Pic; Frida och jag
Igår kväll så hade jag bestämt mig för att jag skulle vara hemma och chilla.
Precis efter att jag duschat och tagit på mig mjukis kläder och laddat ner en film
får jag förfrågningar om partaj istället och då fick jag bara ett ryck. Mådde
bättre på kvällen också så vad gör lite hosta? Svar: Ingenting
Ett impuls beslut helt enkelt, så vi åkte till heby för festligheter som skedde i cirkus 1 timme
då draget inte var på topp så en del av gänget hoppade av i Vänge istället där vi var istället!
Trevligt var det, rätt chill men roligt ändå! Jag, Frida och Becco gick sedan hem till moi
och sov som tre fina prinsessor. Men nu är jag helt ensam, Fridis lärde mig lite akord till gitarren
så jag klinkar lite på den i väntan på att Amanda kommer hit. Puss och kram skumbanan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide