jag målar och målar

Hej på er!
Lite snabb update om dagen.
Vaknade upp med två snarkande flickor bredvid mig.
Den ena försvann och sen dök 3 pojkar upp lite senare vid namn Axel, Simon och Markus.
Vi har bakat och degar hela dagen lång.
Nu är jag kvar med mammsen min här hemma och håller på att måla tjejernas rum..
Men det är en hemlis som ingen får veta.
Speciellt inte mina små syskon för på fredag när dom kommer blir det en överraskning!!
Men nu ska jag hjälpa mammsen att sätta upp deras våningsäng.
Hejdå

Ps. förlåt för mitt gula ansikte, hihi men orkade inte redigera om den.
Men jag är snygg ändå, jag vet.
Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide