I'll breathe again



Mitt liv har inte förändrats sedan gårdagen, tyvärr.
Drog in till skolan vid 11 för att göra Nationella. Gick helt okej det med. Hoppas på det bästa!
När jag kom hem till sjukstugan igen dök jag ner under täcket och kollade klart på andra
säsongen av The vampire diaries. Grät lite och önskade jag också fick kyssa Ian Somerhalder.
Nu skriver jag lite på mitt CV, suger på en strepsil och ska besöka herr Ipren för att få en dos av hans hjälp.
Imorgon måste jag nämligen också till skolan för att skriva en lång uppsats i svenska nationella.
Om jag fortstätter såhär kommer jag aldrig bli frisk, hinner ju aldrig vila upp mig..
Puss på rumpan från mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide