friday



Äntligen är den här skolveckan slut... har arbetat fett mycket och lidigt av massor
av timmar i skolan.. Så underbart med fredag för jag är helt slut!!!
Nu fick jag ett skrattanfall samt en hostattack för jag tyckte dom två översta
raderna var så roliga. Detta är min humor för er som inte vet det. HAHA
Eller iallafall min humor när jag är uttråkad och trött på att vara hemma.
Har degat framför tv:en i stort sett hela dagen idag också.
Kollat på TVD, ingen nyhet direkt.
Huvudvärken är borta men förskylningen kvar så kommer inte kunna spela
cupen imorgon med laget. Istället ska jag nog faktiskt försöka ha en lugn och slapp
helg. Måste till och med plugga lite eftersom att jag har varit borta hela veckan.
Men nu ligger jag i sängen och orkar inte skriva mer. Kommer ju få träningsvärk i
fingrarna om jag anstränger dom mer så hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide