FML



Åh mitt liv är så jobbigt nu, jag lever på te, strepsil, alvedon och the vampire diaries
just nu. Kladdkakan är slut och jag fick veta för ett tag sen att jag måste in till skolan
för att göra den muntliga delen för nationella i svenskan imorgon också.
VARFÖ SKA JAG BLI SJUK NÄR JAG VERKLIGEN INTE FÅR DET???!!!
Jag åker iallafall in senare, gör provet och åker hem och sover igen sen.
För på kvällen är det öppet hus och dagen därpå (alltså på torsdag) är
det den där jävla uppsatsen (ursäkta språket) som ska skrivas under 180 minuter.
Västa veckan i mitt liv kan man väll säga och jag är sjuk + att jag har fått något mellan
tänderna som skaver och gör skit ont. I-landsproblem eller inte, jag mår iallafall inte bra.
Nu ska jag deppa, ta en dusch och sedan försöka få lite sömn. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide