1500



HAHA små och söta

Vill bara tala om för er att detta blir mitt 1500: de inlägg på denna blogg.
Helt sjukt
Har inte så mycket att säga mer än det, känner verkligen att det här inlägget blev speciellt.
Jag som hade tänkt att skriva värsta långa och fina sakerna när något sånt här skulle hända.
Men nu orkar jag inte för det kom helt plötsligt utan att jag visste om det.
Fast kan iallafall säga att jag är på riktigt bra humör. Hemlis om varför.
Och sen vill jag säga tack till er som läser denna blogg och som har gjort det
ända sen början, ni är så söta så och jag hoppas att ni fortsätter att följa mig i framtiden.
Men jag diggar er oavsett vad ni väljer
KRAMIS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide