all I want for christmas is you

ÄNTLIGEN JULLOV!!!(!!!!) ni anar inte hur mycket jag har längtat efter denna dag. 
Har varit kass på att uppdatera med de är pga allt plugg osv + att min kamera beffiner sig hos Sofia
och hon har varit sjuk i sisådär 2 veckor så har inte kunnat träffa henne heller. 
 
Åkte in till skolan vid kvart över 9 imorse och hade avslutning i vår aula. Efter det mös vi
med klassen samt lekte lekar. Så sött. Hihi. Började lovet med att dra till jobbet och nu
är jag hemma. Ska ta en snabbdusch och sen in till stan igen där tjejerna från klassen kommer beffina 
sig. Jullbord hemma hos Linn väntar så tjingeling mina älsklingar! Vi hörs senare, xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

UPPDATERA MER INNAN JA KMR FLIPPA !?!??!!?!?

2012-12-23 @ 15:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide