onsdag





Jag har inte så mycket att säga om dagen så därför kommer jag inte heller göra det.
Det blev ingen skola idag heller iallafall. Men imorgon är jag back on track, tror jag.
Skänker en tanke från mig till alla i min skola just nu som har redovisningskväll. Ibland är det
inte dåligt att vara sjuk trots allt. mohahahahahaha
Nu ska jag äta, kolla på big brother och sen duscha. Är på bra humör också då min
lön kom idag! tjohooo. Mer pengar till USA kassan. Har börjat inse att man kanske måste
ligga i med sparandet på riktigt efter hur alla beskriver shoppingen. Känns som att det
kan gå åt mycket där. Så därför ska jag försöka hålla i mina pengar så gott det går
frams till sommaren. Wish me luck! Nej nu ska jag sluta babbla. Hejdå.

The A Team - Ed Sheeran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide