måndag kväll.

Hej igen! Blir ännu ett tråkigt inlägg via mobilen men jag orkade inte slå på dator så ni får klara er.
Under den här eftermiddagen/kvällen som jag varit hemma har jag varit väldigt duktig.
Cyklade upp till Hagby, tränade och cyklade hem. Betalat av en skuld.
Haft i ricinolja i håret och sedan tagit en varm och skön dusch. Bäddat rent i sängen och avslutar nu
med detta blogg inlägg. Måste säga att jag är faktiskt värd en applåd så därför ger jag mig själv det nu.
Känns som att jag måste ta och sova också. Skola imorgon, nya tag och nya möjligheter.
Ska verkligen kötta fram till sommaren nu. Så vad gör vi? NU KÖR VI! godnatt.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide