modelljakten - uppsala






Hej!! ni anar inte hur otroligt klad jag är just nu! känns som jag håller på att krypa
ur skinnet för jag vet inte vart jag ska ta vägen! Idag var (som ni flesta säkert vet)
det inspelning inne i st: per gallerian av modelljakten vilket betyder att Andreas
och Kenza skulla vara där. Jag och mina fina vänner gick därför dig tidigt, skaffade
toppen bra platser och väntade på att klockan skulle ticka fortare.
Sen när hela kalaset börjar gissa vem som kommer fram till mig då?! Jo ingen
mindre än självaste Andreas Wijk i egen hög person! Jag trodde bokstavligen att
jag skulle svimma av chock och glädje. En liten konversation hade vi som sedan
avslutades med en kram! AAAAHHHHH jag kan fortfarande inte förstå att han gick
fram till just mig! :D fixade några bilder tillsammans med honom lite senare +
en till kram. Andreas verkar verkligen vara världens snällaste och goaste person.
Massa plus i kanten till honom! Så glad och trevlig och framförallt så jäkla snygg!
Den här dagen kommer jag leva på länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide