fjällnora





















Hej! fy farao vad jag är trött! ligger helt utslagen i sängen och kan knappt röra mig.
Träningsvärken har börjat komma och axlarna samt benen vill inte
direkt sammarbeta. Vi började våran resa igår 08.30 var det samling.
Tog bussen till Almunge och sedan vandrade vi 16 km i vildmarken tills
vi nådde målet fjällnora. Slog läger mitt i skogen och sedan drog vi vidare
till kanoterna och paddlade ett tag. Fixade middag som bestod av hamburgare,
fick några hinder på vägen tills det att hamburgaren hamnade i munnen men
de blev bra ändå! På kvällen blev det bastu och bad, mys i tält och prat. Om man
bortser ifrån att vi blev attakerade av regnet inatt vid 2-3 tiden och frammåt
så har allt varit toppen, men nu ska jag sova sova sova för jag är trött trött trött

Fred ut

Kommentarer
Postat av: vitiis

tack! Cool blogg, speciellt i kommentarsrutan!

2011-09-07 @ 16:20:08
URL: http://vitiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide