weekend with my bff





Hej, helgen har spenderats med amanda hela tiden! Saknat henne som satan då den
bruden har legat på en strand i kreta om dagarn, brun som en bränd pepparkaka
var hon också! avundsjuk kan man väll lätt säga att jag är. Det får nog bli några
turer till solpalatset för min del istället. Men men tillbaka till ämnet helgen som jag
hade börjat lite på, vi hängde med astrid ett tag på fredags kvällen. Myste och hade
trevligt. Lördag skulle vi åkt in till stan men de verkade inte så intressant så vi träffade
simon och lasse istället! Drog ut med epan en sväng och sen sov dom goa pojkarna
hemma hos amanda! Och ja idag då, va har hänt då...? Jo jag spelade match och det
slutade med vinst till oss! 6-0 blev resultatet för er intresserade, så jäkla härligt!
Nu är jag trött så ögonlocken känns väligt tunga, tur att jag har lite sovmorgon.
Ha det bra finisar, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide