Ännu en dag hemma

Detta får bli ett sånt där riktigt tråkigt inlägg när jag bara ska säga
Hej jag är sjuk, mitt liv är skit tråkigt och jag vill dö. Dock så är jag
ändå glad att jag slipper den där jobbiga skolan som jag går på.
Men men, imorgon tror jag att jag återvänder för jag har massor av saker
som behöver göras och planeras, har verkligen inte tid med att vara
sjuk egenligen. Har skolfoto på måndag så några turer till solariumet måste
jag boka in. Sen på fredag är det tjejmiddag för mig vän Paulina, eller det
är iallafall det senaste jag hört. Hoppas inget är omplanerat bara!
Jaja nu har ni iallafall fått en liten text att läsa, peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide