10 september





Massvis med bilder ifrån födelsedagsfirandet av Frida! Vi åt god mat, hade roligt
och lite senare drog vi litte här och var, stötte på lite folk. Drog hem till Marlene
rätt så tidigt och chillade där tills vi började snarka. Kom hem för ett tag sen och
måste börja med SO frågorna. Prov imorgon i ämnet religion och jag kan nada.
Tror jag glömt berätta om den lilla händelsen som skedde i fredags också..
Glömde nämligen hela mitt block med svaren och massa andra uppgifter i svenskan,
engelskan, franskan osv.. Fyfarao va sur jag va då.. Men men, tur att man har snälla
vänner som hjälper till. Vad vore jag utan er? svar: absolut ingenting.

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide