OBS! old pic.



Men hej hallå. Kom hem för ett tag sen, jobbat i sisådär 4 timmar. Skönt att tjäna
lite pengar. Nu har jag råd med mina skor! wiiiiii
Jag och mammsen lunchade på en liten mysig kina restaurang någonstan ute vid
sommaro. Sen tog jag bussen hem och nu ska jag sätta igång med skolarbetet.
Har precis bläddrat igenom lite gymnasie papper jag fått hem på posten.
Mycket finns det... jag är mest förvirrad nu även fast jag tror jag vet exakt vart
och vilken linje jag vill gå. Men sen kommer allt det här osv så nu är det bara kaos.
Dock så längtar jag otroligt mycket tills jag slipper kunskapsskolan! vill faktiskt
bara där ifrån just precis nu. Usch och fy och blä på den. Men men nog med det
negativa och fram med det positiva! Det är ju förfan snart höstlov! :D

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide