break free



Tänkte bara säga hej och nästan hejdå på en gång. Har fullt upp med flytten och allt
och därför känner jag att det kan bli lite enformligt och uttråkande att läsa bloggen
och även att uppdatera för min del. Jag vill komma med roliga och nya inlägg
inte skriva samma sak hela tiden vilket jag känner det har blivigt och kan bli.
Därför kommer jag bara uppdatera när något roligt händer eller när det är något
jag vill dela med mig av och inte göra onödiga inlägg. Detta gäller kanske
1-2 veckor framåt men förhoppningsvis kommer jag slinka in med något
inlägg lite då och då! Men tills vi hörs nästa gång vill jag önska er en fortsatt bra
vecka och säga hejdå! Slänger även in ett tips som jag fick av Amanda (som fick
det av sin storasyster Rebecka) om en helt ok musik sida. Påminner lite om
spotify. Dock får man lyssna hur många gånger man vill på låtarna och det är gratis!

Vi ungdomar som inte orkar lägga ner pengar på spotify p. kan börja leva igen!

Gå in på grooveshark.com 

Kommentarer
Postat av: Malva

Tack! Kommer från Glitter :)

2011-10-11 @ 19:04:33
URL: http://malvaadele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide