17 oktober



Ännu en måndag, inte så roligt om jag får säga det själv.
Har massor av saker att ta itu med den här veckan, det är inte äns
rimligt att ha så mycket. Åker till Falun nästa vecka med skolan så har
massor av saker som måste göras med det. Snygga Sara följde med mig
hem och vi va duktiga och betade av en mindre uppgift iallafall!
Nu sitter jag för övrigt här, rätt så trött och lyssnar på musik.
Är så jäkla glad för nu har jag spotify premium i 6 månader helt gratis!
Djurgåren tog 3 poäng och ja livet rullar på. Slänger in ett stort GRATTIS
till min kära kuziin också som fyller 17 jäkla år!! Hennes blogg hittar ni här

Kommentarer
Postat av: viola

ååh tack kusin vitamin <3

2011-10-17 @ 22:16:17
URL: http://viola.freshnet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide