yesterday









Igår så myste jag med min bästis. Vi chillade i Amandas lägenhet. Åt god mat,
drack ännu godare kaffe och pluggade! Gick förvånantsvärt bra för mig
vilket behövdes. Sen slog vi på en riktigt bra men hemsk film som jag tyvärr
inte kommer ihåg va den hette. Vi somnade vid halv 1 och vaknade upp lite för
sent egentligen. Men det var skönt, fick skynda mig lite till bussen och nu sitter
jag hemma. Är på bra humör också! Lyssnar på Elvis och njuter av denna lediga
dag som kunskapsskolan har gett oss idag. Väldigt behövligt, får faktiskt mer gjort
när jag är hemma också. Pluggar so just nu som ska vara inne imorgon.
Ska skriva om ett årtionede och jag har valt det ljuva 60 talet.
Vi hörs senare, bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide