tisdag



Godkväll! Hade en lång och skön sömn och vaknade upp 1 ½ timme senare än
vad jag brukar för att vi hade sovmorgon vilket kändes väligt underbart!
Vid halv 10 skulle vi samlas med skolan på stadsteatern för att se uppsträckelsen
om jag minns rätt på namnet? Efter tekniska problem kom den igång 40 min försent.
Sen begav vi oss tillbaka till skolan runt lunch tid och arbetade i cirkus 1-2 timmar.
Fick rätt så mycket gjort, eller ja mer än vanligtvis iallafall! Kom nyss hem och har
hunnigt slänga mig i sängen nu efter att ha varit på mammsens jobb ett tag.
Nu ska jag chilla och kanske kolla på någon bra film! Fred ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide