Hem och vänder

Hej! Äntligen fredag kan man väll säga! Efter skolan drog jag och några fin fina tjejer hem till Agnes, chillar där och åt annanas! Kladdkakan lockade men har en nyttig månad då jag inte får äta några sötsaker för att få en bättre kost. Sen träffade jag iallafall Oskar och hans vän Eskil. Hängde med dom ett tag och nu sitter jag på bussen hem. Ska bara hämta lite grejer och sen drar jag till Björn med Amanda där även Paul kommer befinna sig! Trevlig fredag tror jag nog det blir :) kram


Kommentarer
Postat av: LIFE OF FANNY

Jag har mejlat dig om koftan nu :)

2011-11-12 @ 12:55:39
URL: http://flanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide