ett år tillbaka



Kollade tillbaka och hittade att jag gjort ett inlägg som för övrigt var väldigt tråkigt
för exakt ett år sedan. Hade tydligen lite bloggtorka då precis som det känns som att
jag har även nu. Kanske är det för att dom mörkare tiderna gör en på så
dåligt humör? Jaja, för ca 1 år sedan kom jag även hem ifrån Barcelona som vårat
före detta lag F-96/97 åkte till. En upplevelse jag kommer minnas för livet.
Underbar stad och det var några underbara dagar vi spenderade där!
Men vad händer här och nu då?
Jo det är såhär att imorgon har jag NO prov som jag inte pluggat någonting till och
jag kommer inte kunna eller vilja göra det heller så det är inte äns någon idée att
försöka. Så jag ska bege mig mot duschen nu. Fred ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide