today´s





linne bikbok, skjorta kappahl, jeans weekday vintage, skärp h&m
armband turkiet, halsband gammelmormors och personbricka,
ringar kenza och bulgarien


Hemma från en kort och helt ok skoldag, matte stod på schemat idag.
Usch va jag hatar det... tror matte måste vara det mest jobbiga
ämnet som jag därför hatar. Det va solen som gjorde mig på bra humör
och mina kära vänner! Nu är jag hemma och slappar, fast ett ryck med
lite plugg skulle verkligen behövas då det inte är långt kvar tills sommarlovet!
Är så jäkla TPS (trött på skolan) och jag känner att jag bokstavligen skulle
kunna göra vad som helst för att slippa skolan nu... orvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide