lördag







Efter sisådär 4 timmars sömn idag har jag inte riktigt kännt mig ok.
Trött men ändå pigg och ja jag vet inte vad, kom hem runt 3 igår pga
att de jävlarna drog över med tiden. Sen va det bara upp och hoppa klockan 7.
Baka kakor fick jag göra då också för jag inte orkade igår. Som tur var hann vi
och vid 9 var vi vid vaksala torg. Loppmarknad till ett tiden och då drog jag samt
paulina till årsta ip för att kolla på fotboll! Vaksala vs unik resultatet blev 2-1 för er
som vill veta. Nu är jag hemma och är ja helt slut. Grillning på G så det är väll
bra, ikväll kanske jag ska träffa amanda. Vi får se, ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide