mr. sun





















dagens outfit bestod av shorts från bikbok, skärp h&m,
topp weekday, bh h&m, halsband lindex, jacka h&m, halsduk
h&m, solbrillor h&m och kängor från skopunkten

Hej! åh jag är på så himla bra humör idag! solen har skinit och det börjar
bli varmere = vår :D gled runt i min nya jacka som jag fick hem för någon dag
sedan. beställde den för några månader sen men den fanns typ inte på lager
så den kom inte förns nu! hade helt glömt bort den men nu är jag så glad :)
fick även hem en safari aktig jumpsuit och en svart långkjol! tänk va lite sol kan
göra en så glad! trots att skolan verkligen går tummen ner kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide