stockholm stad











åh hemma nu och packade precis upp min goodiebag som jag fick från
eventet som jag har hållt lite på.. fick nämligen en inbjudan av Katerine Janouch
om en bloggträff där hon skulle prata om sin nya bok, Amandas bok. Så
jag drog med mig amanda dit och vi virrade runt på stockholms gator för att
hitta dit (vilket var otroligt svårt pga att vi lantisar inte är så.. em ja vana)
haha! så tillslut tog vi en taxi! efter det väntade en lång väg
(känndes det som iallafall) upp till Observatoriemuseet i klackskor...
och jag kan säga er att de var allt annat en lätt... men ja vi klara oss
och blev fotograferade och så. hade riktigt trevligt och de hade gjort det
super mysigt. jag vet inte men de kanske kommer upp lite bilder eftersom att
de hade en fotograf där, tog tyvärr inga bilder själv.. och juste sebastian krantz
var där, ooooooooo fett coolt, haha men ja nu vet ni :) bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide