solig onsdag







Hur konstigt är inte vädret! Igår snöade det och idag är det skinande sol
och ja stek hett! Dagen har verkligen varit toppen då någon söt prick hade
lämnat in min ring som jag tappade här om dagen! tusen gånger tack
Så efter skolan drog jag, tilda och marre ner till fågelsången för en fika
vilket verkligen var gott och sedan kilade vi vidare mot stan! Kände mig
så glad så shoppade lite små saker som ni får se snart! funny
Höll på att råka ut för värsta katastrofen idag också då jag glömde mig mobil
inne på en toalett på stan men tack och lov va den en super snäll tjej som
hitta den och gav mig den precis innan jag hann gå!!! åh gissa om jag va glad!?
Nu slappar jag vid datorn och kollar på trailern till nästa avsnitt av
The Vampire Diaries, det kommer ju tillbaka den 7 april!
äntligen är ett väldigt passande ord


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide