mission



jag och elvira (elvis)

Hej hallå! har fått i uppdrag att blogga om denna tjejen -.-
haha nej jag skojar bara jag gör det så gärna! :D
hon heter elvira björebäck för alla er som inte vet vem det är och
vi har ganska nyligen börjat komma varandra närmare vilket jag tycker är
superkul för den här tjejen är verkligen hur go som helst!
elvira om du läser det här (vilket jag vet att du gör) haha! så ska du veta
att du är en av dom skönaste människorna jag känner och snygg är du också!
som sagt har vi inte kännt varandra så länge men jag gillar dej verkligen!
min solkompis ;) haha, nej men jag hoppas verkligen vi kommer lära känna
varanadra bättre och så för du är annorlunda (på ett bra sett) och det gillar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide