kom ihåg mig då







Hej hallå! sitter och lyssnar på musik och njuter. livet rullar verkligen på nu
och det närmar sig min födelsedag + sommar! härligare kan det inte bli :D
stannade kavar i skolan idag till halv fem med elvira, frida, agnes och julia trevliga
tjejer det! sen drog jag, elvis och frida till solpalatset och tog en 20 minutare.
nice! så nu är man lite brunare igen. ska snart dyka ner på golvet o göra lite
situps och armhävningar! haha sen drar jag vidare till duschen och efter det
sängen! har verkligen super svårt att komma upp på mornarna så ska försöka
gå och lägga mig tidigt, vi hörs imorn! kram

Lars Winnerbäck - Kom ihåg mig då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide