some info



YEEH! nu är det inte långt kvar tills 10 veckors ledig tid! som jag längtar
Och om ni hängt med i svängarna vet ni att jag drar till Tyskland på lördag
också! Konfa läger är på schemat, därav kommer inte det bli någon uppdatering
för jag orkar inte släpa med datorn. Men ni får stå ut med mig i sisådär 2 dagar
till, sen drar jag! Vilken start på sommarlovet va? bra eller dåligt vet jag inte
men att bo i en borg mitt ute i skogen känns just nu inet så lockande... haha
Men nu ska jag äta lite, för det gör mig glad! Jag är på vampire diaries humör
och behöver då tröstäta lite så jag inte längtar så mycket till säsong 3. Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide