home sweet home



Hej! ni anar inte hur mycket jag har längtat efter den här stunden,
mätt och belåten liggandes i sängen med min kära dator som har internet nu.
Jag kommer alldeles strax lägga upp bilder här så ni får se lite hur det såg ut osv
men kan väll iallafall berätta att det har va första gången jag verkligen längtat
efter att komma hem! Maten var kass, vi har i stort sett
levt på mackor, godis och läsk. Under dagarna har vi haft lektionen och
en dag var vi ute och vandrade som slutade med att vi var dyngsura
när vi kom tillbaka... Dock har jag lärt mig lite tricks på gitarren så nu nöter
jag in mina tre melodier som jag kan... haha
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide