fotbollsgolf





Efter en heldag i solen drog jag mot lövstalöt där laget var samlat! Fotbollsgolf
stod på schemat, hade aldrig provat de förut och ja kan säga att de va skit svårt!
Men ordet kul måste in också! För det var de verkligen, hamnade dock i vattnet så
fick offra min vänstra fot för att få upp den, ville inte ta
ett extra slag, allt för att vinna! Och de gjorde jag också! :D i våran lilla grupp
som bestod av mig, Julia, Lena och Elina. Eller okej Lena kom på delad första
plats med mig :) Nu är jag hemma, sprallig och glad för att min spotify
äntligen är användbar igen! (min tid tog slut för sisådär 2 veckor sen)
Ska nog ut och leta efter något gott att äta och sedan kolla på Glee.
Imorgon ska jag hänga i Nåntuna hemma hos min kära vän Tilda, bad i pool och att
steka i solen är planerna! Måste även ta en snabbis på stan för att leta efter någon
present till min farmor som fyller år på fredag! Puss & kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide