it´s called love



pic; weheartit.com

Tiden börjar rinna ut i timmglaset. I 10 år har Harry Potter och hela gänget varit
en del av mitt liv, min barndom och nu är det meningen att det bara ska ta slut.
Jag kommer inte kunna gå förväntansfull varannat år eller ja lite tidigre längre för
det kommer inte komma någon mer film. Igår satt jag och grät när de visade en
behind the magic för the deathly hallows part 2. Usch säger jag bara.
Jag vill knappt se den nu för då kommer jag veta att allt är slut. Inga nya händelser
kommer ske utan jag kommer få kolla på 8 filmer om och om igen.
Inte för att jag ska klaga på dom för de är underbara.
Nej nu tänker jag gå och tröst äta lite samt kolla på
trailern enmiljontrehundranittiofem gånger till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide