1 juli









lite smått och gott från idag

Hej, bad update I know men är ute i friska luften så mycket det bara går!
Är hos min kära farmor för er som inte visste det. Hon fyller år idag :)
Så därav har det blivit mycket tårta vilket jag absolut inte klagar över
och så har faktiskt vädret varit helt ok idag! Solsken och en sisådär 25 grader.
Lite bravader som vanligt har uppstått då en av hästarna som betar utanför
skadat ena benet. Det är nämligen så att för kanske 6 månader sedan såldes
min bardomsgård och nu är det en uppfödargård till ja hästar - travhästar
Så de kryllar av dessa krabater överallt. Lite ovant och jag som egentligen
inte än tycker om hästar har nu blivit van och tycker faktiskt det är rätt så mysigt.
Jaja nu blev det mycket babbel och många orkar säkert inte äns läsa hit.
Imorgon bär det iallafall av hemmåt igen, saknar mina fina vänner så mycket.
Men ha det bra tills det att vi hörs igen, puss och kram

Kommentarer
Postat av: Michaila

Härliga bilder :))

2011-07-02 @ 12:58:02
URL: http://michaila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide