svaren ni väntat på...

Postat av: sofie
Hej! super bra blogg! vad använder du för hårprodukter?
och vilken parfym har du? :D

svar: Tack så mycket! det är alltid kul att höra!
jag använder ändast produkter från tresemmé frö det är det
ända som passar mitt hår, har provat det mästa men
jag tycker tresemmé är super bra och har ett bra pris!
och på fråga två är mitt svar DKNY Be Delicious, just nu
använder jag mest den ljusrosa men har även den gröna!



hårskydd + inpackning från tresemmé som jag använder




Postat av: Anonym
Har du haft sex än? Eller är du oskuld?

svar: jag är oskuld

Postat av: johanna
1. hur lång är du?
2. va är din favorit färg?
3. vilken är din favorit affär?
4. vad är det bästa du vet?
5. vad hatar du mest av allt?

svar:
1. jag är 167 cm
2. mörk lila
3. h&m! :)
4. mh... det är så mycket. men måste nog välja en
mysig kväll med vampire diaries tillsammans med amanda
och astrid!
5. fisk! bläää

Postat av: viola
vaaaaaaaaaaaaaaad heter den bästa kusinen i hela världen?????????????
<33<3<3<3<3

svar: Haha! han heter emil för han är så jävla cool!
haha nej men VIOLA såklart! <3
Postat av: lina
säg de 3 snyggaste 96: orna i uppsala! flickor sååklart

svar:
haha usch sånahär frågor är så jobbiga för det är så
många... men jag tycker nog Amanda Lind, Marlene Maier
och Signe Cullhed. det va utan inbördes årdning

Postat av: tyra
ooooh det känns som att du åker utomlands hela tiden!
vilka länder har du varit i egentligen?

svar: wow tycker du! jag håller verkligen inte med!
men jag har varit i Grekland, Turkiet 2 gånger, Thailand,
Dominikanska republiken, Egypten, Bulgarien, Spanien och
Norge och Finland men det räknas inte riktigt tycker jag..

Postat av: ida
hur många har du strulat med?
svar: Det är inte riktigt så att jag håller reda på det
så jag vet inte..

Postat av:
säg tre snyggaste killar och tjejer i uppsala, 95or och 96or.

varför lägger du ut så många outfits bilder?
lite irriterande, men bra blogg!

svar: Haha em okej vi börjar med 96or utan inbördes ordning!

Tjejer: Amanda Lind, Marlene Maier och Signe Cullhed

Killar: Isak Niilivirta, Marcus Nordqvist och Fredrik Hovstadius

och nu 95orna

Tjejer:

Killar: haha asso blää vad jag inte gillar dom här frågorna
så nu tänker jag vara taskig och hoppa över dom men
de finns typ inga snygga? inte som jag kommer på nu
likadant med tjejer.. haha förlåt men
det står still...

Kul att du tycker den är bra! jo jag vet det är flera som har
påpekat det men ibland känner jag bara för att göra det
och ja tycker det ser lite bättre ut när det finns flera bilder
att kolla på! men jag tar in mig av kritiken och ska försöka
tänka på det! :)

Postat av: astrid
komentaren före: varför läser du hennes blogg då,
hon älskar shopping och mode, kanske därför hon
lägger ut så många outfits bilder! eller vad tror du...?

Vilka är dina bästa vänner???????

svar: Ta det lugnt coolingen ;) men asso du ställer världens
onödigaste fråga ju -.- DU och Amanda såklart!

Postat av: Amanda
Tror du att du kommer att bli stor som bloggare?

svar: Jag har ingen aning men det skulle självklart vara roligt.
men som det ser ut nu tror jag verkligen inte det, det skulle krävas
massvis med jobb och saker vilket självklart skulle vara kul! men
har inte riktigt den tiden... men nån gång kanske. haha man vet ju aldrig! ;)

Postat av: alex :D
DU HÄR ÖVER ; FÖR ATT HON VILL DET OCH FÖR AT HON
HAR SÅ SJUKT FINA KLÄDER :@ gå och bli irriterad på ngt annat istället. morr

vilka är dina favoritlåtar just nu ?
vem är din bästa festkompis? (A)
bästa minnet ?
favorit hårfärgen ?

svar: Chilla lite alex grrrrrrr.. haha :)
1. Help - The Beatles, Bloodstream - Stateless och S&M - Rihanna
2. DU såklart! och resten av coola gänget
3. Hm tror det var när jag var i Barcelona med mina
bästavänner och fotbollslaget och kollade på FBC - Villarreal
4. Just nu älskar jag den lite rödare nyansen och ljusbrunt! :D

Postat av: lisa
Vilken är den bästa klädes affären/sämsta klädes affären tycker du?

svar: Jag tycker H&M är den absolut bästa! sen gillar jag även
Topshop, Zara, Weekday och Bikbok men H&M är bäst
för dom har nästan allt! och den sämsta är helt klart Gina tricot!
har tröttnat så otroligt mycket på gina och mitt nyårslöfte är faktiskt
att inte köpa något på gina och än så länge har jag lyckats!

Postat av:
Jag sa aldrig att hon har dålig stil, älskar hennes kläder!
Skit snyggt på henne. Och det väll bra att hon har smak för mode och shopping.
Plus att jag sa bara min åsikt och det var en frågestund, hon ska svara på det
Förlåt om jag gjorde theres, och dom andra "arga" !

svar: Neje ingenting du behöver be om ursäkt för! inte vad jag tycker iallafall!
och jag blev inte arg! :)

Postat av: sandra
Hej! älskar verkligen din blogg! och du har så himla snygga kläder!
men jag undrar vad din högsta dröm är? kram

svar: Tack så mycket! det värmer! ja du.. jag vill hemskt gärna
flytta till USA så det är nog min största dröm! :)

Postat av:
Har du någon "idol"?

svar: Jag vet inte vilken typ av idol du menar, musik, modell, privatperson?
men i musik är det helt klart Shakira och Rihanna för att
om jag börjar med Shakira så haha när jag var liten var det för hon kunde
typ magdansa men ja nu är det dels det ;) haha! och för att
jag gillar hennes musik. när det gäller Rihanna så tycker jag hon är
så otroligt fin! och hennes röst ska vi inte prata om... wow säger jag bara.

Postat av: Viktoria
Vem klär sig bäst på kunskapsskolan i 8:an tjejer/killar
säg de 3 snyggaste tjejerna på kunskapsskolan norra
och hmm..
favoritmodell?
kram!

svar:
1. Av tjejerna tycker jag Elvira Björebäck och av killarna säger
jag Gustav Thunberg!
2. Tilda Ludvigsson, Elvira Björebäck och Rebecca Katsivelis
3. På favorit modell säger jag nog Chanel Iman för hon är så himla
söt och fin! även Nina Dobrev är otroligt fin men hon är ju mer
skådespelare än modell!

Postat av: -
de 10 snyggaste killarna i uppsala?
de 10 snyggaste tjejerna i uppsala?
av alla 96r
fin blogg

svar:
1. wow.. haha okej Isak Niilivirta, Marcus Nordqvist, Fredrik Hovstadius, 
haha killen i kunskapsgymnasiet som jag inte vet namnet på ;) , Nils Solander,
Felix Jacobsson och asso sen kommer jag inte på fler.. antingen har jag
hjärnsläpp eller å finns det inga fler snygga 96or i uppsala.. haha
2. Marlene Maier, Amanda Lind, Tilda Ludvigsson, Elvira Björebäck,
Signe Cullhed, Rebecca Katsivelis, Astrid Born, Jasmine Karlsson, Alexandra Blanco!
allt är inte i inbördes ordning!

Postat av: lisa
säg snyggaste 95an 96an & 94an
i uppsala
i vilket lag spelar du fotboll i?
gillar du ditt lag?

svar:
1. 96an = Isak Niilivirta
95an = Edvin Alricson
94an = Edward Säll
2. Jag spelar i Haby IK
3. Ja men vi var tvugna att lägga ner pga att vi var så
få och det gjorde även 95orna och nu har vi gått upp till damerna
vilket har gjort att många har slutat så det är inte samma gamla gäng
men det funkar!
Postat av: tildaaaaaaaaa <3333333
lite "wannabe" personen över, men...

bästa vännen på kunskap förutom astrid?
snyggaste killen på kunskap?
snyggaste tjejen boomichickawaoooowaoo
visst är typ vi bäst i klassen?....
Bästa vännen i KLASSEN?
pusss ♥

svar:
1. oh den är svår eftersom att jag har helt underbara vänner
i kunskapsskolan så jag säger du, hanna, paulina, emma, julia,
marre, alex och jasmine! haha
2. HAHA finns det någon? :o nej då men de blir Gustav
3. Elvis!
4. JA det är klart vi är!
5. YOU

Hoppas ni fått de svar som ni väntat er (förutom ni som skrev frågot
som va att jag skulle skriva snyggaste kille/tjej i den och den åldern)
men det står verkligen still eller så finns det helt enkelt inga snygga killar?
haha men tack för den här gången. nu kommer det ta ett tag
tills jag fixar en frågestund igen för fy va jobbigt det var!
men vi hörs imorgon för nu ska jag checka handbollen sen
ta en dusch och ta hand om mina naglar ska jag nog även göra! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide