sommar planer



jag i bulgarien 2010

Åh sitter o kollar inne på solresors hemsida o kollar massor av
härliga resor, jag ska nämligen ut o resa med farmor o min faster
men vi har inte bestämmt vart, jag är sugen på Mallorca eller Grekland..
men vi får se hur det blir! jag ska även till tyskland med konfan
första veckan på sommarlovet.. vet inte om man ska ropa hurra
eller inte? vi ska typ bo mitt i skogen i en borg.. haha men åker ju med
kompisar så hoppas det blir kul! sen ska jag kanske till spanien
med familjen, mamma har nämligen en kompis som har ett hus nära
marbelle :D och sist men inte minst ska jag förhoppningsvis
till paris med några kompisar men vi får se hur det bli men det skulle vara
super kul! en weekend till london vore inte heller helt fel.. wow
va mycket jag ska göra.. kommer få ett intensivt sommarlov, haha! men det
gillar vi :D har ni planerat in något?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide