mission impossible



Hej! nu duschad och fräsch efter ett idrotts pass. Efter det fick jag, Becco, Frida och
Marre en förfrågan om vi ville hålla i ca 2-3 danspass för vg samt mvg gruppen.
Jag och Becco ska fixa ihop en koregrafi till vg gruppen och ja jag är rätt så exited!
Ska bli kul att få leda och göra någon som ändå är roligt för den gruppen!
Drog hem och nu sitter jag med en massa plugg framför mig. Blir nästa helt yr när
jag ser allt detta men ja sista veckan så nu är det sista energin som ska presteras!
Hard work work

Sen måste jag bara slänga in ett STORT GRATTIS till Henke boy som fyller år idag!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Skulle va kul att se dansen sen! LÄgg upp den på bloggen sen elr nått :D

2011-12-06 @ 20:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide