baby you light up my world like nobody else







Hej! jahapp nu kommer ännu en sån här, förlåt för den dåliga uppdateringen.
Jag ska bättra mig vilket jag aldrig kommer göra har jag nu insett..
Kom hem för inte allt för längesen och nu sitter jag under täcket och knappat
på tangentbordet. Dagen har varit fullproppad med aktiviteter. Börjdade
dagen med en tidig morgon och cup i diös hallen (luciacupen). Inge mer om det.
Hem och vände, duschade och bytte om sen drog vi till Bälinge och firade min
morbror som fyllt 40 år. Släktis träff kan man väll även kalla det.
Myspys med massa mat och speciellt trevligt var det att träffa mina fina kusiner!
Efter vistelsen i Bälinge drog jag med mina kusiner och moster i en dunkande bil
av ONE DIRECTION till diös hallen igen där de släppte av mig.
Jag mötte upp Edward där och vi stöttade manfred och hans lag.
Rätt så bra lördag faktiskt. Bye

Kommentarer
Postat av: Hemlig <3

Ohooo! Vem är Edward? Theres Haffar! :) <3

2011-12-12 @ 13:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide