20110810



jag och min sakande pudding

Hej! har tröstätigt hela dagen lång för att jag är pank.. Har hittat för mycket snyggt
på ett flertal olika hemsidor. Det är inte bra att surfa runt på internet när man
är uttråkad för jag hamnar alltid inne på någon shop online. Annars då?
Jo jag har sovigt ungifär hela dagen, vaknade väll vid halv 12 tiden och åt sen
väntade sängen igen tills kanske halv 4. Jag förstår inte riktigt hur jag kunde sova
så mycket. Men har mina tankar om att de kan bero på att jag varit vaken till
4-5 tiden varje dag förra veckan... haha men så kan det gå när man har roligt!
Imorgon är planerna att träffa min gulliga vän Mathias men nu ska jag kolla på
en bra film samtidigt som jag ska smutta på en smothie. MUMS


Kommentarer
Postat av: jeanette

sv : tack snälla :D kul att höra!

2011-08-10 @ 23:26:35
URL: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/
Postat av: AnnaJ

sv: Haha, jaså varför då? Ja den är superfin :)

2011-08-10 @ 23:47:04
URL: http://annajessikon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide