it´s friday

Hej! igår spenderade jag min dag i stan tillsammans med min fina vän Mathias.
Hade riktigt trevligt, sen på kvällen mös jag med Astrid och Amanda och det blev
även en övernattning hos Amanda! Men nu sitter jag i ett hus långt bort åt helvetet
från vänge hemma hos Marlene som jag inte sett ett sus av på hela sommaren!
Även Tilda och Sara är här, Miccis gjorde vi oss av med för någon timme tillbaka..
Vi har proppat i oss mat + kladdkaka så nu får vi rulla oss fram. Men nu ska jag smita
iväg till vardagsrummet för lite wii spelande. Fred ut

Kommentarer
Postat av: Nathalie Nyrén

Tack så mycket sötnos!

2011-08-13 @ 13:28:14
URL: http://nathalienyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide