fovorite dress







Hej! spenderade gårdagen md en massa trevligt folk. Grillning, musik och övernattning
blev det med vänge gänget. Brist på sömn och hårt arbete är två bra ord som
beskrivet den här dagen. Jag och amanda har slängt ihop en kladdkaka
som vi sitter och mumsar på just nu. Halsflussen är i stort sett bora nu så jag är pigg
som en nötkärna så ikväll ska vi umgås med vänner och ha det trevligt!
Och det bästa är att solen skiner men varför måste sommarlovet bli som bäst när
det nästan är slut? Jaja man får njuta av det så länge det varar så därför
änker jag avrunda den här meningen med ett hejdå!

Kommentarer
Postat av: LINDSHE

HEJ! :)



Svarar nu på kommentarer som ligger arkiverade redan från i mitten på Juni...



Jag har varit i England och haft semester, men nu är jag tillbaka med fullspäckade inlägg och många kommentarer!



Yo go girl ;) Hoppas att du också haft en underbar sommar med mycket sol bad vänner och semester!

2011-08-10 @ 09:06:14
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide