back to school



transparent skjorta cubus, linne h&m, shorts bikbok,
skor nilsons, halsband indiska, armband turkiet

Hej! första skoldagen avklarad, gick bra och vi hade en ganska lugn start.
I timmes info idag, lite papper med skickade hem och lite arbeta att göra
under hemstudiedagarna imorgon samt på fredag. Så ska nog sätta igång ikväll
så man kan få långhelg! Detta är ett stort plus med kunskapsskolan
Efter skolan sprang jag ner på stan, gjorde några ärenden och sen stötte
jag på några av mina fina vänner som jag hängde med ett tag.
Sen när jag vl var hemma kom amanda och hennes syster över en snabbis.
Bytte lite ord och ja nu är jag ensam igen, hoppas ni haft en bra dag! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide