torsdag



Har precis mumsat i mig lite våfflor med glass, jordgubbar och blåbär!
Var till tygaffären idag men både jag och farmor blev grymt besvikna
då vi inte hittade en ända sak av de vi letade efter... Deras utbud var
inte på topp kan man säga.. så vi får se hur det blir med klänningarna.
Förhoppningsvis kanske vi åker till Uppsala någon annan
dag och kollar tyger mm. Så för att liva upp stämningen åkte vi runt
till några secound hand butiker och jag fick iallafall med mig en super
snygg virkad tröja! 10 riksdaler behövde jag ge för den = ingenting!
Så nu är jag glad igen! + att jag fick lite saker från farfars garderob ♥

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ser gott ut :)

2011-04-21 @ 14:46:43
URL: http://erne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide