today´s outfit





maxi dress bikbok, kavaj h&m, halsband gina tricot, armband turkiet.

Hej!
degens outfit fick bli min nya klänning från bikbok som jag köpte igår!
tvekade lite i morse för även fast man inte ska det så gör man det ändå.
Tänker vad ska de säga om de här, eller kan jag verkligen ha på mig
de här? men jag trotsade mina tankar för jag tycker det är snyggt och bekvämt.
Så mitt tips till er är att inte bry er om vad andra tycker utan ha det ni trivs i
och tykcer är snyggt! vad är det värsta som kan hända egentligen?
jo lite blickar här och var men det är inte så svårt att ignorera. Jag säger
bara go for it! våga mera! hur är det med er? brukar ni tänka på vad andra ska
tycka när ni väljer kläder?

Kommentarer
Postat av: alice

Ja det brukar jag, det går lixom inte att komma undan...

2011-04-07 @ 19:59:43
Postat av: Julia

aa och ofta brukar det sluta med att jag tar på mej något "vanligare" som folk inte skulle bry sig om, tyvärr, ska våga mera! :)

2011-04-08 @ 08:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide