söndag





sex stycken finfina bilder ifrån idag!

Im back!
är hemma nu och lyssnar på den här låten! gillaren va tycker ni?
Är helt slut iallafall då jag och amanda kanske somnade runt ett tiden och sen
gick vi upp 8 på morgonen för att sedan dra iväg till konfan. Fem timmar
tillbringade vi där. Vi vandrade runt i skogen och läste massa saker
om Gud och Jesus såklart. När vi väl slutade så drog jag o amanda hem till mig.
Slappade i solen gjorde vi och hittade på lite moves också. Runt sex plockade vi upp
Signe och drog till amanda. Checkade en film och åt mycket glass! mums
Sen blev det dags för mig att kila hemmåt så ja nu är jag hemma och slappar.
Imorgon ska det tydligen bli fint väder så ska nog steka i solen ett tag så man
får någon bränna kanske! det låter inte helt fel va? ;) kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide