solig lördag









Åh vilket toppen väder det har varit idag! Min kära kusin
och moster kom till oss idag också! mysigt vi solade,
myste med djuren och grillade! Min första grillade måltid för i år
blev det! Jag njöt av varje sekund nu har de dragit sig hemmåt vilket betyder
att jag hamnar här och nördar mig framför datorn... Men har varit ute i
stort sett hela dagen så ja känner att de inte gör något :)
Imorgon ska jag in till Sunnersta för att träffa Tilda, Marre och Hanna panna!
Vi ska sola och mysa vid vattnet och ev grilla! Jag älskar det här vädret


Kommentarer
Postat av: N A T H A L I E n y r é n

DAGENS BLOGG - vinnarna från dagens blogg är uppe, om du inte vann så kan du vara med i dagens blogg PÅSKSPECIAL där du har större chans att vinna. Lycka till!

2011-04-23 @ 20:05:39
URL: http://nathalienyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide