en dag på stan







Drog ner på stan ett tag med marre och sen kom amanda också! mer än 90%
var vi inne på bikbok då det idag är 50 procent på alla ordinarie priser! tummen upp
1 timme och 15 minuter var vi där inne och jag kan säga att det var väldigt trångt!
men fick med mig ett par short och ett armband som kommer upp snart! + två
andra saker som jag köpte senare. Marre drog efter bikbok vilket jag förstår henne.
Jag och Amanda tog ett Chai Latte och satte oss vid ån ett tag, trevligt!
nu sitter jag här och nördar lite framför datorn, skippar träningen idag då jag känner
mig lite krasslig... vi hörs senare kram


Kommentarer
Postat av: MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

Dagens blogg är utsedd, kika in om det blev du och anmäl dig till den nya omgången! Kom ihåg, du får gärna anmäla dig igen även ifall du vann!! Snabblänk: http://mmeeli.blogg.se/2011/april/torsdagens-vinnare-ny-omgang.html

KRAM

2011-04-07 @ 18:12:14
URL: http://mmeeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide