BULGARIEN 2010

















































































































sådär nu har jag äntligen fått upp massor av bilder från bulgarien!
snacka om att det tog lång tid! :o menmen
jag har iallafall haft det toppen hela veckan och vi har hunnit med massor!
vi har solat och badat framför allt och sen har vi klappat ormar och krokodiler!!!
helt sjukt att jag gjorde det? :o vi har shoppat, varit i en gammal by,
åkt tåg, åkt häst och vagn och ätigt massor av god mat tillsammans med
goda drinkar! underbart.
jag måste faktiskt erkänna att det var väldigt tråkigt att komma tillbaka till
sverige när man fick veta att det var 5 grader ute när vi landade... -.-
mer bilder finns på facebook :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide