igår-idag



bild från i sommras på amanda älskling

hej bloggen! igår kväll spenderacde jag min tid hos amanda !
vi kollade på idol, åt kladdkaka o hade riktigt mysigt :)
sen sooov vi för att amanda va tvungen att stå i kiosken.
vi hade ställt klocka o massor men EN OCH EN HALV TIMME
innan klockan ringde kom amandas morbror in och väckte oss!!!
asso bara för att retas! fyfan va sura vi blev -.- och sen kunde
vi självklart inte somna om heller. vid tolv åkte vi upp till hagby
o så delade vi upp tiden med martina, lollo o jossan som också skulle
stå i kiosken så vi gick o kolla när p95 spelade match.
sen va det kiosk dags men jag åkte hem efter ett tag. mohahahaha!
nu ska jag nörda mig vid datorn , kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide