I WISH....

Nu kommer en liten lista på vad jag önskar mej mest av allt i livet..

Jag önskar att...

... jag var rik

... jag bodde någonstans i USA

... jag hade kända förädrar

... min pappa och morfar levde

... jag skulle sluta åldras vid 25 års ålder

... jag hade fotografiskt minne

... jag hade långt hår

... jag var bäst i skolan

... jag kunde köpa precis va jag ville

... tiden gick långsammare

... jag inte var rädd för något

... jag får åka på språkresa nästa sommar!

... jag skulle få träffa justin bieber, ian somerhalder och alla andra
go bitar i världen ;)

... jag önskar att mitt liv blir perfekt när jag blir större men hälst även nu

haha där har ni mina högsta drömmar xd




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide