27 oktober



















coola brudar!

Hej bloggen!
Förlåt för att det inte blev någon uppdatering igår men hade ganska mycket
att göra... först färga och klippte jag håret i typ 2 timmar. sen åt
jag astrid o julia på subway o sen gick vi på stan ett tag o jag shoppa lite :)
efter det drog vi hem till paulina tills typ halv 8.
sen promenerade vi till stan i regnet och fick stå i kö för att komma in till gina..
haha för er som inte vet så var det tjejkväll på gina tricot med 20% rabatt
och vid köp över 300 så fick man en goodie bag (vilket jag fick!) haha.
sen shoppa vi! eller jag o julia iallafall.. men fyfan va mycket folk det va!
och fyfan va alla knuffades o shit va varmt det va.. höll på att dö.
men kul va det iallafall! visar va jag köpte snart. kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide